Поштовани посетиоци,
24.12.2009. године је извршен хакерски напад на сајт Министарства здравља Републике Србије. Правовременом реакцијом је заустављено неконтролисано ширење претње.
Како би се трајно елиминисала претња по безбедност посетиоца сајта, цео сајт је привремено угашен до комплетног уклањања претње.
Проблем ће бити решен у скоријем периоду чиме ће сви посетиоци сајта добити комплетан приступ свим сервисима који су присутни на сајту.
Извињавамо се свима на непријатности и захваљујемо вам се на разумевању.
Администратор,
Министарство здравља Републике Србије
Sajt ministarstva zdravlja
Sajt ministarstva zdravlja
Ha, napali ga jutros...
- ThePretender
- Forumski stažista
- Posts: 150
- Joined: Sun Nov 07, 2010 8:10 am
- Location: Novi Sad
Re: Sajt ministarstva zdravlja
See one, do one, teach one!
"There are Pretenders among us. Geniuses with the ability to become anyone they want to be."
"There are Pretenders among us. Geniuses with the ability to become anyone they want to be."
Re: Sajt ministarstva zdravlja
Министарство здравља од 29. априла уводи нови начин комуникације са грађанима, преко „Белог телефона“, односно говорног аутомата и СМС-а.
Грађани могу постављати питања из делокруга рада и надлежности Министарства здравља позивањем телефонског броја 0700 111 700. Услуга ће бити доступна 24 сата дневно, 7 дана у недељи. Позиви се тарифирају корисницима услуге по цени локалног позива без обзира из ког дела земље зову. Министарство ће достављати одговоре на постављена питања поштом у року од 8 радних дана.
Грађани такође могу постављати питања и путем СМС поруке на кратак број 3233 у следећем формату: MZ(razmak)tekst pitanja (не дужи од 160 карактера). Услуга ће бити доступна 24 часа дневно, 7 дана у недељи, за кориснике мрежа МТС–а (064/065) и Теленора (062/063). Цена СМС поруке коју плаћа корисник је 7 динара + ПДВ. Министарство ће достављати одговоре путем СМС-а у року од 8 радних дана.
Министарство здравља континуирано ради на побољшању комуникације између грађана и служби у систему здравствене заштите, како би грађани што брже и једноставније могли да се информишу о разним темам и о функционисању система.
Један од првих корака био је увођење заштитника пацијентових права у свим установама, које је пратила и медијска и едукативна кампања, као и низ семинара, радионица и конференција на ту тему.
Ове године кренула је кампања „Здравље се осмехом преноси“ чији је главни циљ управо комуникација, док ће наставак ове кампање бити фокусиран на спречавању и превазилажењу насиља у здравственим установама, као и мобинг на радном месту.